Welkom

Mijn naam is Tjeu. Een ontelbare woordenstroom heb ik in mijn leven al gedeeld. Met vrienden, lezers, leerlingen, collega's en onbekenden. Vol liefde, emotie, soms met woede, dan weer met grote dankbaarheid. In boeken, op schoolborden, in trendy magazines, tijdschriften en nu online. Voor mij, voor jou.



zaterdag 18 juni 2011

Nieuwe start (2)

Wat kan/wil ik delen over de Inspiratiedag ''De Tussentijd"

Tijdens de workshop Inspiratiekaravaan keken we ook naar de volgende clips:









In de pauze traden Speelman & Speelman op. Zij zongen ook het prachtige nummer over het meisje van 12 jaar dat onlangs op een schoolreisje beviel van een kind:




Dit zijn photostreams van het Tussentijd-festival:

Visuele notulen en programmaboekje:

En dit zijn enkele bijzondere blogs/sites van mensen, die ook aanwezig waren:
(ik zet er graag nog andere bij!)

Twee nieuwe woorden:
Excellereren (door)groeien in waar je al heel goed in bent)
Lefhebberij


1 opmerking:

  1. Wat een mooie start van een nieuwe blog reeks! Al die mooi inspiratiefragmenten op een rij. A; die namen die op de een of andere wijze iets willen toevoegen en open staan voor betekenisvolle ontmoetingen. Tjeu je hebt indruk op me gemaakt! Wil je graag beter leren kennen.
    Jij ontsteekt niet alleen vuurtjes, je zorgt ook voor brandhout! Keep the fire burning!

    Liefs Harriet

    BeantwoordenVerwijderen