Welkom

Mijn naam is Tjeu. Een ontelbare woordenstroom heb ik in mijn leven al gedeeld. Met vrienden, lezers, leerlingen, collega's en onbekenden. Vol liefde, emotie, soms met woede, dan weer met grote dankbaarheid. In boeken, op schoolborden, in trendy magazines, tijdschriften en nu online. Voor mij, voor jou.



zaterdag 30 juli 2011

Zo mooi is Twitter (3)

Nummer 3 van 'mijn' favoriete opbrengsten van een nieuwe Twitter-dag.

1. Kringen- kring- gekringd. Ook ik heb me de afgelopen week verdiept in Google+. Dat lukte vandaag nog beter na de tweet met de link naar de nieuwe nieuwsbrief van 'Een manier om' van @mackaay. Een heel helder artikel, te lezen op http://www.eenmanierom.nl/

2. Het leukste aan het Nieuwe Werken vind ik misschien wel de bijzondere werkomgevingen. Dankzij Twitter kreeg ik 15 van deze wel erg coole plekken, verspreid over de wereld: http://bit.ly/eha7Qc

3. Door een tweet werd ik eraan herinnerd dat ik vanmiddag nog een keer de kans kreeg om de bijzondere Zomergasten-aflevering met Marc-Marie Huijbregts te zien. Plus extra interessant: de link naar de door hem uitgekozen tv-fragmenten: http://bit.ly/pWvaNq

Twee toegiften:
Twitter levert dagelijks ook gewoon leuke weetjes op. Deze maand heeft bijv. 5 vrijdagen, 5 zaterdagen en 5 zondagen. Gebeurt eens in de 623 jaar.

En Frans Timmermans laat zijn berichten (met name op Facebook) graag vergezeld gaan van muziektips. Na het lezen van het 1500 pagina's tellende 'Europese Onafhankelijkheidsverklaring' van Berwick liet hij zich vanmiddag troosten door het kijken naar de volgende videoclip van Amy Winehouse:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten