Welkom

Mijn naam is Tjeu. Een ontelbare woordenstroom heb ik in mijn leven al gedeeld. Met vrienden, lezers, leerlingen, collega's en onbekenden. Vol liefde, emotie, soms met woede, dan weer met grote dankbaarheid. In boeken, op schoolborden, in trendy magazines, tijdschriften en nu online. Voor mij, voor jou.



donderdag 11 augustus 2011

Leven in 2020?

Een vakantie met wisselvallig weer kent ook heel wat voordelen. Een wat al te snel afwisselende buienreeks nodigde me uit om te dromen over de toekomst. Eerst samen bij een overheerlijke koffie met geklopte melk, waar de liefde voor het detail zelfs letterlijk vanaf sprong. Daarna tijdens een doezelmoment op de bank en uiteindelijk toch weer met behulp van de You Tube-button op mijn iPad. Een korte zoektocht leverde o.a. het volgende fraaie resultaat op, dat ik graag wil delen. Oftewel, leven in 2020?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten