Welkom

Mijn naam is Tjeu. Een ontelbare woordenstroom heb ik in mijn leven al gedeeld. Met vrienden, lezers, leerlingen, collega's en onbekenden. Vol liefde, emotie, soms met woede, dan weer met grote dankbaarheid. In boeken, op schoolborden, in trendy magazines, tijdschriften en nu online. Voor mij, voor jou.



maandag 26 december 2011

Lijstjes (2)

Mijn tweede lijstje aan het einde van 2011gaat over de actuele situatie van Moeder Aarde. Op dat gebied hebben we niet zo'n mooi jaar achter de rug, zo is toch het algemene gevoel. De meeste mensen namen het woord 'crisis' vaker in de mond dan 'innovatie' of bijvoorbeeld 'uitdaging'. Gelukkig biedt het blad Ode elke maand 'leesvoer voor intellectuele optimisten' aan. Een paar dagen geleden presenteerde de redactie een overzicht van de 12 beste artikelen van 2011 met als rode draad een volstrekt andere kijk op ontwikkelingen op deze aardkloot. Van harte aanbevolen. Elke dag zo'n hersenvitamine in de vorm van een inspirerend artikel laat in elk geval de zon in je hoofd schijnen.

Dit is de link: http://nl.odemagazine.com/blogs/editors_blog/135568

Geen opmerkingen:

Een reactie posten